• Search
  • Lost Password?

HRVATSKE KOMPANIJE ZABILJEŽILE NAPREDAK, SILAZNI TREND JEDINO KOD DRUŠTVENOG UTJECAJA

Članak izvještava o rezultatima AmCham & Kearney ESG Champion 2024 inicijative i konferencije o održivosti poslovanja uz ESG načela u Hrvatskoj. Ističe se u članku da su Atlantic Grupa i A1 Hrvatska osvojile prvu nagradu, a Arena Hospitality Group treće mjesto. U tekstu se navodi da je zabiljžen napredak u primjeni ESG načela među hrvatskim tvrtkama i to specifično u okolišnom segmentu. S druge strane, silazni trend je zabiljžen kod društvenog utjecaja. Naglašava se važnost raznolikosti i inkluzije te napredak u upravljačkom segmentu kao što je primjerice veća zastupljenost žena u menadžmentu. Članak uključuje i konkretne primjere iz prakse (primjerice Coca-Cola HBC Hrvatska), ali ističe i izazove poput razlike u plaćama između muškaraca i žena. Panela rasprava i izjave stručnjaka potvrđuju kako ESG nije samo marketinška strategija, već donosi i stvarno vrijednost koja privlači investitore.

Leave a reply